2023/03/02

有點遲的2023年目標

  Hello咁多位,我返嚟啦~

  嗯嗯,我都知我神隱咗好耐,不過我嘅近況就唔想講住,反而想趁住仲係年頭,分享下我今年有咩事情想達成。

 ・換電腦 (done, 呢篇嘢就係用MacBook Air打嘅)
 ・考到公務員 (進行緊㗎啦, 鋪排咗一兩年, 目前進入最後階段)
 ・綠表抽居屋 (呢樣好有難度, 但都有kick off成件事🤞, 希望可以順利推進, 慢都唔緊要)
 ・7月同水草去大阪 (呢樣係一定會做到, 只差錢夠唔夠而已, 見步行步啦)
 ・唔使做LEEP手術
 ・自學用MacBook Air、剪片、修圖
 ・醫好塊爛面 (所以我好窮⋯⋯)
 ・斬肥 (應該係所有女人畢生嘅目標吧? 但我真係肥咗太多, 唔減唔得, 肥到feel得到嘅辛苦囉)
 ・斷舍離
 .繼續慢活 (我覺得我自19年下半年開始就在慢活了, 唔想生活咁急促)

  希望我可以eliminate一切阻礙,順利達成所有目標。

  順個便,我想感恩我過去一兩年所遇到所有嘅人同事。雖然無話有幾正,但我覺得無hard time無hard feeling就夠曬難能可貴了。

  ☺️☺️☺️

  最後,希望係2023年,一切都有個新開始。

23:29
2 Mar 2023

沒有留言: